ČLÁNEK: Břicho v hlavní roli. Dnes tu máme druhý díl seriálu o tom, jak na našem nejkrásnějším kousku těla vybudovat stylový pekáč buchet. Pojďte si představit základní cviky, které nám k tomu dopomohou – 2. díl

unnamed

Pravidelné cvičení břicha je důležité pro držení těla a jako prevence proti bederní lordóze nebo i pro lepší styl naší chůze. Pokud ale máte ocháblé břišní svaly. Vaše začátky budou nelehké. Nicméně, dopřejte tomu dostatek času a úsilí a břicho vypracujete i Vy.

Co se týče pravidelnosti – není úplně ideální břicho cvičit každý den. Důvod je prostý – je to poměrně velká partie našeho těla a tedy si také potřebuje odpočinout. Řekněme, že pro začátek stačí cvičení tak 3 x týdně.

Základní cvik: Klasické zkracovačky

Klasické zkracovačky, často nesprávně nazývané jako „sedy lehy“, jsou jedním z nejzákladnějších cviků, kterým posilujeme naše břicho. Výchozí pozicí pro tento cvik je leh na zádech. Kolena máme pokrčená, ruce složené pod hlavou. Bradu tlačíme směrem k prsům a pomalu se zvedáme do výšky, ve které cítíme záběr břišních svalů. Při zvedání horní části našeho těla vydechujeme, s nádechem jdeme zpět dolů. Během jednoho setu cviků nemusíme doléhat zcela zpět na zem.

A jaké jsou časté chyby začátečníků při tomto cviku? Předně je to špatné dýchání, dále ale také zaklesávání nohou za žebřiny, které rozhodně není na místě.

Druhý cvik: Jízda na kole

Druhým cvikem, který doporučujeme, je Jízda na kole. Jedná se poměrně o náročný cvik a proto se nedivte, když zpočátku nedáte moc opakování.

Kompletní cvičení spodní části břicha s krásným Tomášem Lukášem a jeho odborným výkladem

jhjh

Potřebujete rychle a účinně shodit tuky, abyste mohli rýsovat břišní svaly? Jeden z nejlepších suplementů na rychlé spalování tuků nejen na břiše je na trhu FAT DIRECT – omezuje chuť k jídlu a navozuje pocit nasycení. Zároveň brání ukládání tukových zásob. Do 3 dní od zaplacení ho můžete mít doma a hned začít na sobě pracovat. OBJEDNÁVKA ZDE